Friday 7 November 2014

ALL ABOUT MUSLIMAH FASHION - SAEEDA COLLECTIONS

Alhamdulillah pada tanggal 4 November 2014, saya dengan rasminya telah mendaftarkan butik maya saya ini di SSM. 

Pada asalnya, saya berhasrat mengekalkan nama Muslimah Fashion House kerana ia sudah agak dikenali, namun tidak berjaya kerana nama tersebut telah diambil oleh syarikat lain. Setelah ditimbang tara, maka saya memilih sepatah nama perniagaan sahaja. Mudah diingat dan dekat dengan nama saya sendiri. 

Maka, saya mendaftarkan butik maya saya ini dengan nama berikut: 

SAEEDA COLLECTIONS 
No. Pendaftaran 002377262-P

Sokongan Cik Puan terhadap SAEEDA COLLECTIONS sangat saya hargai. Semoga SAEEDA COLLECTIONS akan terus mampu berusaha memberikan pilihan busana yang berkualiti, santun, anggun eksklusif untuk Cik Puan semua. 

ALL ABOUT MUSLIMAH FASHION - SAEEDA COLLECTIONS

No comments:

Post a Comment